Torsdag..

Redan torsdag igen, veckorna flyger förbi! Så va man ytterliggare 1 vecka närmre pysen.. Skönt! Längtar och längtar kan inte sluta längta.. Men har fortfarande inte riktigt fattat vad jag egentligen längtar efter? Det känns så overkligt :) Men ack va roligt det ska bli! Ska till skolan om en stund.. Kortis dag idag.. 11 - 12.30.. Shit, jag blir nog utbränd! ;) Har fördrivit min morgon med frulle och en massa telefonsamtal. På måndag ska dom iallafall komma och tapetsera våran hall. Skojigt! Då kommer det bli lite fräshare här hemma.. Så kanske man kan börja möblera den äntligen? :) Igår satt jag och trixade på försäkringskassans hemsida och ordnade med mammapenning och sånt. Skönt att ha de gjort också! Så nu är vi ytterliggare några steg mer förberedda innan prysen kommer. * Pysen ska det ju stå, men orkar inte skriva om det.. Haha.. Nää, nu kommer jag inte på någotmer att skriva dessvärre.. Får bli något lite senare.. Kanske händer något skoj idag som kan vara värt att berätta? Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0