Tooorsdag

Snart har denna vecka också sprungit förbi.. Nu går tiden fort! Är i vecka 36 nu, ska fixa ett "vecka 36 - inlägg" sen.. Magen har inte växt så mycket sen sist, den kanske har slutat växa? Den kanske växt klart? Isåfall har jag nog haft jordens tur med det, för den är inte direkt jobbig att konka runt på. Den är ju inte jätte stor direkt :) Men vi får se, barnet ska ju lägga på sig ca. 300 gram för varje vecka som går nu så den kanske växer till sig lite magen också :) Men men, nu är det iallafall inte långt kvar. Bara 1 månad. Jag längtar tills jag kan slänga mig på magen i sängen och bara ligga och mysa!! Jag saknar verkligen att kunna sova på magen, gör ju alltid det i vanliga fall.. Men snart så :)

Igår satt jag och skrev en uppgift till idag, en episk dikt. Det va ganska svårt, brukar ju inte skriva poesi i vanliga fall.. Men T va en baddare på poesi må ni tro! Han skrev en dikt och sa att jag skulle ta med den så min poesilärare fick bedömma den :) Haha, han tyckte ju själv att den va så himla bra! Min toksöta karl, ibland blir man bara ännu mer kär än vad man redan är!! :) Ja ja, det ska bli kul att se vad hon säger om hans dikt iallafall.. Nu ska jag snart bege mig ner till mamma och dumpa hunden sen bär det av till skolan.. Har dock bara en lektion så jag drar hem till mamma efteråt.. I eftermiddag vankas det tvätt.. Alltid lika gott! Älskar rena saker :) Nää, nu ska jag borsta tänderna!! Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0