Sommar och soool

Ja det är vad jag är sjukligt sugen på just nu.. Och inte är jag ensam antar jag! :) Som sagt så köpte jag mig ju en bikini i Fredags, den köpte jag på H&M, och dom hade sjukt många snygga!! Hittade sammanlagt 4 stycken som jag ville köpa på mig men bestämde mig för att 1 fick räcka :) Kommer ju komma in fler men antagligen kommer inga vara lika fina som dom jag hittade då :) Som tur är så fick jag med mig en hem iallafall! Haha.. Kan ju meddela att jag testade den också........ Mjoo, det blir nog inte helt omöjligt att den passar till sommaren..Överdelen är jag dock lite oroligare för! Brösten höll ju på att ramla ur nu så kan nog glömma den överdelen om jag ska amma i sommar! Haha.. Ja ja skitsamma.. Får helt enkelt acceptera att brösten inte är eller kommer vara storlek 36 i sommar.. Hatar stora bröst verkligen.. Inga kläder sitter snyggt och dom är bara i vägen. Jag är en "små-bröst-fantast" helt enkelt.. :) Vissa kan inte förstå att jag tycker stora bröst är fult och jag kan inte förstå att vissa tycker det är fint! Alla äro vi olika och tur är väl det? :) Längtar tills mina rattar krymper och jag kan ta på mig en snygg oversize tröja utan att två bollar gör att tröjan inte får det där snygga hänget! :) Ja ja, nog om mina bröst! ;) Sitter i soffan och kollar på TV.. Ska alldeles strax kila ner till tvätstugan och hämta upp min tvätt.. Älskar när allt är ny tvättat! T har öppnat sig en pilsner ser jag nu.. Den lilla rackaren. Tänk om vattnet går? ;) Ja man vet aldrig.. Nepp,nu ska jag dra mig.. Ska fixa litebilder tills imorgon så ni får nåt agtt kolla på!! Hej då  

Kommentarer
Postat av: eva

Vill inte åka till stockholm....

2010-03-10 @ 07:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0