Skolan igen..

Åhhh jag är så osugen på skolan att jag bara vill spy! Jag hoppas att denna månaden går frot fort fooort! För sen är planen att stanna hemma och invänta pysens ankomst! :) Göra resten på distans.. Ska bli sååå skönt må ni tro! Har ju inte varit någon fantast av ljungskile folkhögskola någon gång under året så det ska bli riktigt skönt att packa ihop mina grejer och dra! :) Haha.. Orkade inte gå up imorse, iofs. började vi 09.15 men jag hade ingen lust verkligen.. Lektionen är 25 min lång sen ska vi sitta i en sal och kolla på någon klass som uppträder i 30 min och sen är det rast till 11.00.. Kände att jag kunde ta en liten sovmorgon idag då.. :) Busigt va? ;) Nog ingen som saknar den här gamla sura haggan ändå! ;) Och jag saknar ingen heller så det går ju på ett ut! Tjohoo.. Nu är det 6 veckor kvar tills lillpysen ska komma. Jag räknar INTE med att gå över tiden, kanske någon dag som högst så jag kommer gå i taket om det blir en övertid på 2 veckor! ALDRIG! Då får dom hellre skära upp mig ;) Kom på igår att vi inte tagit några kort alls nästan under min graviditet, bara kort på magen 1 gång i veckan.. Lite tråkigt kanske? Finns nog inte en ända helkroppsbild på mig faktiskt.. Får la försöka att bli bättre med kameran kanske.. Ja ja, nu ska jag borsta tänderna tror jag. Idag började mitt nya liv som jag ska leva i 6 veckor föresten. Jag ska faktiskt bli nyttig, har fetat sönder i helgen så nu är jag redo! Haha.. Undra om jag kommer lyckas? Det ska bli 10 - i veckan också, fy faan.. Jag som tyckte det va så kul att de börjat töa. Ja ja, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0