Olikt mig

Kollade igenom lite bilder precis och hittade en bild ifrån feb. som inte alls ser ut som mig! Sjukt olik mig va jag tycker jag =) haha.. mycket JAG där.. Men men.. Hade tänkt åka ut en sväng och köpa lite grejer men banken sa något annat.. Typiskt! Kan kan jag väl, men ska la spara tills nästa fredag kanske.. Då blir det nämligen IKEA för hela slanten! Och jag vet att jag kommer tycka det är roligare att slösa pengar där än här! :) Men vi får se.. Är galet sugen på att köpa grejer till hallen nämligen nu när den blivitg så fin. Äntligen tapetserad! T´s kommentar när jag frågade vad han tyckte: - Jo det blev jätte bra. Ser liksom gammeldags ut. Hahahaha.. :) Gammeldags, när använde man det ordet i en mening sist? Min lilla sötis! <3 Nääääää, nu längtar jag efter att få föda barn, pysen sparkar sönder mig så h*n vill nog också komma ut snart. *hoppas* :) Rätt upp i revbenen får man säg ett par sparkar om dagen. Ont gör det ibland! Ja ja, har iallafall fått gjort dagens städning, skönt! Ska la se om jag kan tina någon mat vi ska äta sen. Synd bara att aptiten är überkass, bara sugen på yoghurt, flingor och macka! Men men.. Nu ska ni få se kortet.. Hej då







Inte likt va? Vem är hon egentligen? Dubbelgångare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0