Ohoy

Måndagen är alldeles strax över och mycket har man fått gjort. Måndag är ju som vanligt = skola, dock sista veckan nu! :) Kort vecka dessutom, är ju röd dag på Fredag. Tänka sig, jag har gjort mitt skolår nu. Skönt! Nu är jag redo för högskolan! Dock blir det ju till att jobba innan jag tar tag i studierna igen. Men det ser jag fram emot! Tycker det ska bli riktigt skoj att börja jobba igen, men först ska jag ju vara hemma och ta hand om vårat lilla pyre! När h*n nu tänkt att kika ut! :) Nånting tryckte h*n ut i sidan på magen på mig nu iallafall.. Aj aj aj.. Ja ja, vad gjorde jag efter skolan då? Jo då slockande jag i soffan! :) Men efter min lilla eftermiddagslur så satte jag igång med hemmafru sysslorna! Ner till tvättstugan bar det och när dom första maskinerna låg i passade jag på att sätta igång med dagens städning. Sen bar det av till stvättstugan igen och sen upp igen för att fortsätta med städningen. SEN bar det av till tvättstugan.. Igen .. :) och efter det så åkte vi upp till Therese för att passa Milo! Medans hon va på bio så lekte vi, åt mat, lekte mer och sedan hittade jag hennes kakskåp............... JÖSSES! Hur kan människan vara så smal med allt det där goda???? :) Jag hade inte kunnat vara där själv en dag kan jag ju meddela, då hade jag lensat det skåpet! Haha.. BARA goda saker fanns det också! Vilket Milo mycket väl visste om.. :) Så han lotsade mig igenom skåpet och berättade vad han ville ha.. Haha, sorry Therese, men morbror och Frida passade ju honom ;) Det är nog därför han tycker så mycket om oss! Haha ;) Men han åt faktiskt jätte mycket mat och sedan fick jag i honom en apelsin/clementine :) Så lite nyttiga saker åt han också! :) Efter lek och bus mös vi iallafall i soffan och tittade på "Den otroliga vandringen".. Milo lugnade ner mig när han trodde att jag tyckte det var hemska i filmen..... Haha, sötunge! "Det händer inget Frida, dom springer bara lite, du behöver inte vara rädd".. :) Hahaha.."Okej Milo, vilken tur" :) Barn kan vara så sjukt söta ibland alltså! Ja ja, vad kan jag mer berätta? På onsdag blir det ögonfransförlägning, innan dess har jag väl inget speciellt på schemat. Föda barn kanske? :) Njae, det är nog ett tag kvar.. Nu ska jag kika runt lite på nätet, sen ska jag föreslå att avsluta TV kvällen i sängen! :) Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0