Nybakat bröd

Ja nu luktar det nybakat bröd här hemma.. Synd bara att vi misslyckades de sista och dom blev lite brända.. :( Det som gick så bra hela tiden! Haha.. Men men, det va ju första gången vi bakade bröd så det ska väl misslyckas lite.. Ja ja, nog om det. Har inte provsmakat dom än så mitt uttalande får vänta tills imorgon! :) Sitter nu och kollar på det nya programmet "Cougar Town"? heter det så? Jaja, det kollar jag på iallafall, ganska så roligt faktiskt!

Nu är jag i vecka 34 (!!!!!!!!) hör och häpna! Tiden går väldigt fort nu.. Trots att det känns som en evighet till April.. Med all snö och denna kyla så känns det som att våren är ett minne blott! :) Men den kommer, man får väl bara ge det lite tid.. Nu är det iallafall bara 6 veckor kvar tills pysen ska komma.. Tänk när vi va på ultraljud i vecka  18?! Helt sjukt ju.. Nu närmar det sig verkligen! Vi har så smått börjat köpa lite grejer inför ankomsten så att man inte behöver köpa allt på samma gång. Vårat lilla bebisförråd växer sakta men säkert :) Har knappt köpt några kläder ännu dock.. 4 bodys bara kanske? Men va 17:on, orka hetsköpa massa! Det är ju fortfarande lång tid kvar.. Hmm, det har jag sagt i snart 9 månader! Haha.. Nää, nu ska jag provsmaka brödet sen ska jag borsta tänderna och tvätta ansiktet'!! Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0