MVC

Jepp, ännu ett trevligt besök på MVC idag. Allt såg toppen ut, värden,magen, vikten.. Hjärtljuden lät som dom skulle också. Känns skönt när allt är bra! :) Pratade lite om förlossningen och tränade på andning lite. Jösses, nu känns det verkligen att det böjar närma sig! Speciellt när jag fick min sista tid, den 12 April! :) Haha.. Så nu har jag endast två besök kvar.. den 26 mars och den 12 April. Kan inte fatta att tiden gått så fort som den gjort.. Sjukt! Men nu är det "den eviga väntan" som dom sista veckorna tydligen kallas.. Bebisen är fullt utvecklad, den växer bara tills sig, den hade klarat sig galant om den ville ploppa ut nu. Sjukt! Jag har en livs levande människa inne i min mage! Galet! :) 36 dagar kvar alltså, tills beräknad förlossning.. Min barnmorska sa även att hon trodde att jag skulle föda runt det beräknade datumet för den 14 april var det tydligen fullmåne och bebisar brukar födas då.. Haha.. Konstigt! Hon sa även att hon trodde jag skulle ha en ganska enkel förlossning för att jag va så lång som jag va. Känns också mycket trevligt! :) Dock förtydligade hon att det inte innebar att det inte skulle göra j*vligt ont! :) Haha.. Men det har jag ju räknat med så det är lugnt! ;) Får hela tiden tänka att för varje värk så är jag en värk närmare till att hålla mitt barn i famnen! <3 Åhh, jag är så nyfiken på pyret nu att jag klättrar på väggarna här hemma!!! :) Hur ser du ut egentligen? Ja ja, tids nog så får jag ju veta det.. Och bättre far till sitt barn än Tobias får man ju leta efter.. Och antagligen hittar man ingen! ;) Jag har verkligen blivit lyckligt lottad!!

Fredag idag.. Bio ikväll kanske? Shutter Island är vi lite sugna på att se.. Och vad ska man annars göra en Fredag kväll? :) Ja ja, nu har solen tittat fram.. jag och Shivaz har varit ute och promenixat i en sisådär 45 min det va skönt.. Fick borstat honom också.. Han fäller verkligen enormt mycket! Städade ju som sagt igår, men sitter nu och laddar inför en rond med dammsugaren och skurhinken igen.. Hatar verkligen när det är skitet! Och i dagsljus syns det ju så tydligt. Tänk omman skulle få oväntat besök och så ser det ut som f*n här hemma.. Nää, det gillas icke! :) Nu ska jag spana runt på nätet sen städa.. HA de









Nu börjar jag bli riktigt rund och go ;) Är det en tös eller ett gossebarn tro? :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Garanterat en tjej :)

2010-03-19 @ 22:37:20
URL: http://lisawendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0