Luring..

Jag lurade min bror att vatnnet gick igår när jag låg i hans säng.. Hade kunnat betala tusen spänn för att få hans reaktion på film! Hahahaha.. Att jag inte skrattade ihjäl mig! :) Ja ja, nu fick ni veta det. Jag är allt en riktig skojare! ;)

Dagen idag har vi spenderat med diverse familjemedlemmar.. Jätte mysigt! Först kom mamma och drack kaffe för hon skulle hämta sin bil. Sen kom Therese och Milo och fikade, jätte mysigt! Snackade lite skit med Therese och Milo lirade Mario Kart med Tobias :) Sen gick vi alla härifrån och dom åkte hem till sig och vi begav oss ut till pappa för Söndagsmiddag. Alltid lika mysigt med söndagar :) Idag serverades det kyckling, trodde vi skulle få oxfilé men icke :) Det va iallafall riktigt gott.. Till det fick vi potatis, sås, sallad och kokta ärtor och morötter. Jag fick dille på kokta ärtor så jag åt bara kyckling, sås och ärtor! Haha.. Nyttigt blev det! Konstigt sug kanske men jag fick det :) Sen lirade vi lite flipper och satt och tjötade.. Pappa ska få ett till flipper spel nu snart, ett ännu större.. Och det han har nu är enormt, väger mer än 100 kg.. Hur stort kommer inte det här vara då? Ja ja, det ska bli skojigt iallafall, flipper är kul som sjutton!! Nu ska jag attackera T och pussa ihjäl honom för jag blev akut-kär nu.. :) Ha en fortsatt trevlig söndags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0