Lööördag

Idag är det Lördag ja. Då paserar man vecka 37 och går in i vecka 38. Nu närmar det sig! Tjohoo!!! Längtar som sjutton tills det är dags att trycka ut den lilla skrutten! Och jag vet en till som längtar och det är pysens kusin Milo :) Världens gulligaste. Han säger så söta saker att hälften hade varit nock! :) Han spara fredagsmys och lördagsgodis varje helg till sin kusin! Hur gulligt är inte det på en skala mellan 1-10? <3 Och varje gång vi träffas så springer han fram och lägger handen på magen och frågar "vad gör din bebis nu då?" :) Lilla skruttas! Han ska lära honom/henne allt han kan har han lovat! Och visa alla sina leksaker! :) Det ska bli så roligt när dom får träffas för första gången! Och än roligare kommer det bli när pysen blivit lite större och dom kan leka ihop.. Då ska vi införa massa traditioner som tex. att måla påskägg och teckningar på påsk och sånt där kanske? Det är myspys! Ja ja, nu får vi la skriva om annat kanske.. Inte lika kul för er att läsa som för mig att skriva antar jag.. Det skulle väl vara Therese som tycker det är lika roligt som jag :) 

Nu ska jag strax ge mig på lite städning sen ska jag färga håret.. Köpte en nyans mörkare idag.. Fortfarande brunt. Men istället för "ljus brunt" så köpte jag "brunt".. Intressant! Jag gillar ju att vara lite mörkare i håret så jag hoppas att det blir snyggt! :) Jag ska försöka lura iväg T också.. Han vill kolla på fotboll men det är ju inte jag jätte siugen på så jag har sagt till Christopher att han ska föreslå fotboll på Butlers :) Tihi va lurig jag är va?? ;) Så kan jag hänga hos mamma eller nåt.. Jag är INTE sugen på att kolla fotboll idag igen iallafall! :) Nää, nu får jag la börja städa så att det blir gjort!! Ha en go lördag!! Hej då 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0