Löööördag

Har haft en jätte trevlig Lördag faktiskt.. Efter att ha stått upp vid 09 satte jag igång att städa.. Så klockan 10.00 var jag klar och kunde slå mig ner för en god frukost i ett nystadat och väldoftande hem! Mycket mysigt!! En skål med flingor och vaniljypghurt med ett glas apelsinjuice till blev det! T låg kvar i sängen och sov.. Som ni märker så är det jag som står för att saker och ting blir gjorda härhemma! ;) Han är lite trög av sig.. Men va 17:on,han är ju förbaskat söt.. Dagen spenderade vi iallafall ute på kusten hos min mormor och min mamma. Fick hemlagade köttbullar med sås och potatis samt lingo till middag, hur gott somhelst!! Till efterätt frossade vi i negerbollar :) Ännu godare ;) SÅ både jag och T ligger i varsin soffan här hemma nu och mår illa.. Blev ju lite chips också när vi komhem ;) Haha.. Men men, äter man inget onyttigt på hela veckan så får man ha en dag då man äter massa kolhydrater och socker :) Imorgon blir det däremot inget sådant.. Mår så förbaskat illa nu ändå så jag lär väl inte vilja svulla på ett jäkla tag framöver....... Eller? ;) Nu sitter vi iallafall och kollar på en film på 5:an, Seven, heter den.. Ganska bra om jag inte minns helt fel? Ja ja, nu ska jag gå ut och hämta lite vatten för jag är tösstig!! Slänger upp en liten bild på min über snygga graviditetskropp också.. Har aldrig kännt mig såhär tajt innan!!!! ;)








Köpte mig en bikini i storleken jag hade innan jag blev gravid när jag va på Torp igår.. Känns väääldigt långt bort för tillfället ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Var har dom fått in bikinis?

Du är superfin!

Jag tror den kommer att passa! Kanske inte över tuttarna dock när du ammar... Då är du Pamela för ett tag, kul tyckte jag...

kram

2010-03-07 @ 07:49:55
URL: http://theresethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0