Jordens mest onyttiga vecka..

Jepp, jag har haft jordens onyttigaste vecka kan jag lova!! Usch, nästa vecka får bli normal och veckan därpå också =) Har ätit skräpmat typ 3 eller 4 gånger den här veckan.. Och det hör faktiskt till ovanligheterna! Vi har varit riktigt dåliga på att laga mat här hemma.. Men men, sådana veckor får man väl ha ibland också antar jag..

Idag va vi och skrev på faderskapspapperna och att vi ville ha delad vårdnad av barnet. Det gick kanon. Efter det va vi på MVC, det gick super bra! Min barnmorska sa att jag är ett sånt där exempel på hur man ska vara och må när man är gravid! :) Haha, alltid lika kul att höra att man är frisk! Och efter det va vi hos min mamma och åt brunch, sen åkte vi upp till Ts mamma och efter det bar det av ut till Jysk där vi köpte en hylla till hallen samt två förvaringslådor att ställa i den.. Nu är våran hall super mysig och det känns mycket mer hemtrevligt! Hallen är ju första intrycket så det känns skönt att ha fått lite ordning i den! :) Nu har vi precis ätit pizza, jag, mamma och T.. Så nu mår jag illa.. Haha.. Sen är det biotime, Green zone. Hoppas att den är bra! Men för tillfället känner jag för att somna i soffan.. Men men, en får la rycka upp sig! Hmm, vad har jag mer gjort idag? Städat såklart.. Det står ju på schemat dagligen... Hatar när det är stökigt och smutsigt. Jag gillar ordning och reda, då trivs jag! Nää, nu ska jag lägga mig ner en stund innan jag behöver klä upp mig lite.. Ha en fortsatt gtrevlig fredag! adjööö

Kommentarer
Postat av: Therese

myyyyys!!!! PpASSA på att äta!

Milo målar en kyckling till bebis nu!

puss

2010-03-27 @ 11:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0