Härlig dag igen

Nu har vi haft strålande solsken i 2 dagar!! Helt otroligt :) Det är verkligen härligt ute! Lite tråkigt att jag inte orkar vandra långa sträckor, men ett tag orkar jag vara ute3 och gå iallafall.. Shivaz får roa sig själv :) Jag släpper honom så får han springa runt, nosa och leka med pinnar! Tur att han är bra på att trötta ut sig själv :) För övrigt har jag haft en städdag nu under morgonen och förmiddagen. Kände att det behövdes! Så nu är det rent och fräsht igen.. Man mår så mycket bättre när det är rent runt omkring. Och doften av rengöringsmedel är ju ett stort +! ;) Sitter och funderar på vad man ska köpa för möbler till hemmet, har ju inte riktigt fyllt det ännu :) Men det får la vänta tills man springer på det antar jag.. Nu spydde min hund precis.. Där fick jag för renskurade golv! Haha.. Men men, som tur är luktar ju inte hundspy någonting så det har jag inga problem med att torka upp.. Ja ja, skit samma. Ska ha min sista lektion i NkA idag, fy fan va gött! Inga mer sega onsdagar då man slutar kl. 17! Härligt! Så jag ska skriva klart ett arbete och sen är jag fri ifrån den skiten.. Gött! Undra när dom hade tänkt att komma och tapetsera i min hall? Beställde tapeter i Augusti förra året.. Snacka om att sega! Kanske ska ta och ringa dom? Jag det kan ju bli mitt mission idag.. Nää, slänger upp lite bilder tror jag.. Adjöken





 

En gladis!



Härligt med sol!!



Fick fina tulpaner av Therese här om dagen.. Piggar upp i köket :)



Ny säng har vi ju införskaffat.. Samt sängöverkast och lite kuddar!



Och så köpte jag nya gardiner.. Släpper in lite mer ljus än dom förra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0