Fishund

Nä vet ni vad, nu sträckte min hund på sig när han gick ner ifrån soffan och la av en riktig smygare! Snuskhund! Haha.. Hundfisar luktar så sjukt äckligt också! hahaha.. Klockan är 10.18 och jag sitter i soffan och är lat. Ska gå ner till stan men måste få energi först. Känner att jag måste städa idag också, dom senaste dagarna har jag legat på soffan och sovit hela dagarna. Kroppen börjar ta stryk nu.. Men idag har jag lite extra energi för jag ska ju köpa mig en ny brun-utan-sol! Fick tips om en spray-tan som tydligen ska vara GRYM! Så den ska jag köpa mig.. Fasar för priset dock... Men men, skitsamma! Man får unna sig sådana saker när det är det ända som kanske kan få mig på bättre humör.. Ska jag vara fet så ska jag banne mig vara brun iallafall! Jag pallar inte att vara både fet och blek! Hahaha.. Och eftersom att jag aldrig någonsin (från det att jag började fixa fejk-bränna) låtit mig bli vinter-blek, inte ens lite vår-blek så känns detta helt fruktansvärt.. Har lite brunmani, men inte alls lika mycket som förr.. Då solade jag tills jag va svart typ.. Nu kan jag ju faktiskt låta mig bli lite blek och sedan gå och ta en sol.. Men nu är jag verkligen vit! Jag tycker jag ser riktigt sjuk ut! Men det är ändå rätt gött att låta huden vila lite.. Och jag tror jag ska köra på brun-utan-sol i fortsättningen också. Har blivit lite nervös inför att få apelsinhy, vilket man får när man solar.. Och det vill jag inte! Haha.. Men vi får se, solariumet kanske vinner! ;) Nää, nu ska jag borsta gaddarna och rengöra ansiktet!! Adjöken fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0