En dipp..

Jepp, har fått en dipp igen. Känner mig oerhört sliten, ful, blek ja, you name it! Allt som man inte vill känna sig känner jag mig just nu.. Hoppas att denna dipp går över fört, för jag har inte ens lust att gå utanför dörren.. Sitter i dom största mukiskläderna jag kunde hitta och kollar på TV. I detta väder? JA, det gör jag.. Slutade vid 12.00 idag så det va en kort dag i skolan.. Imorse va det en bilolycka på vägen så jag satt fast i 30 min. innan jag kom där ifrån. 6 bilar va inblandade.. Hoppas ingen blev allvarligt skadad! Nää, nu måste jag lägga mig ner, blev trött.. Hej då

Kommentarer
Postat av: Therese

ååå jag vet hur det känns. Även om jag skriver att du är jätttefin kommer det inte att kännas bättre.. Det är ens egen känsla som räknas. Hoppas bara att det går snabbt över!

puss fina du!

2010-03-17 @ 21:19:12
URL: http://theresethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0