En blir bara större å större... :)

Ja gudars skymning.. Jag blir bara större och större och ändå tycker folk att jag har en liten mage för att vara i vecka 35! :) Kanske jag har? Men eftersom att jag inte har något att jämföra med så tycker jag själv att jag är enorm! Haha.. Men men, det är ju så det ska va! Hade ju varit mycket märkligt om jag inte haft någon mage alls nu..!! :) Ja ja, nu har jag iallafall varit ute och åtgärdat problemet med spolarvätskan på bilen, skönt! Ett problem mindre och även 800 kr mindre på banken.. Men vad ska än göra? Bara att dra kortet och tacka för hjälpen! Har även jagat upp tapetseraren somskulle tapetsera min hall och frågat vart dom håller hus.. Tydligen hade dom varit här men vi hade sagt nej? Men det stämde ju inte så han skulle ringa till Uddevallahem och kolla vad som hade hänt.. Så imorgon skall jag få ett svar på ifall dom kommer och tapetserar eller inte.. Orka åka och behöva beställa tapeter igen och börja om ifrån början med den där eviga väntan! :) Men men, vi får hoppas på det bästa.. Jag berättade läget att vi skulle ha barn om ca. 1 månad så det skulle vara skönt om det var klart innan.. Ja ja, nog om det. Ska även ta och ringa till Sotenäs kommun och kolla upp hur det fungerar när man vill öppna ett bageri.. Det är nämligen en liten idé vi har som vi vill göra i sommar. Men men, får kolla upp regler och annat innan man roapr hej! Sen ska man ha leverantörer mm.. Ja ja, det kunde varit skojigt iallafall! Slänger upp ett "vecka 35" inlägg senare.. Men först lite bilder ifrån nyinkommna objekt i mitt hem! ;)







En ursnygg växt till köket fick det bli när vi var på Blomsterlandet i söndags..



Och mitt "mål"... ;) Haha, bikinin jag köpte mig i Lördags.. Kan bli riktigt nice till en schysst bränna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0