Criminal Minds

Vilket spännande avsnitt må ni tro.. Sitter och kollar på det nu, skit äckligt! En tjej som är besatt av dockor och sp kidnappar hon tjejer och syr fast dom och bedövar dom så att dom inte kan röra sig..Sen gör målar och klär hon dom som dockor.. CP! Tänk att det faktiskt finns sådana riktiga psykon! Blää.. Skjut dom! :) Nu är det reklam.. Usch blir livrädd när jag tänker på att jag ska sätta ett barn till denna sjuka värld! Man kommer ju gå på helspänn hela tiden och vara rädd för att något ska hända den lilla skrutten! Jösses, nu vet jag har min stackars mamma har haft det.. Och jag va nog inget jätte roligt barn att ha när jag va 13-17... :) Haha.. Sorry mamma, jag tar tillbaka allt jag sagt om att jag ALDRIG skulle göra så mot mitt barn! ;)

Idag har jag varit i skolan, sen gick jag och Shivizen på promenix och så hälsade vi på Anna och Sigge så Shivaz och Sigge fick leka av sig lite. Efter det gick jag hem och städade (MÅSTE städa varje dag nu för hunden fäller som aldrig förr) och efter det gick vi ut igen så jag fick borstat av honom massa hår.. Det tar dock aldrig slut! Haha.. Sen gick jag in och började laga mat. Kristoffer kom på besök idag, mycket trevligt! Han bor ju i Jönköping så man ser honom inte så ofta tyvärr.. Men vi hade en trevlig middag iallafall.. Och nu har vi varit och handlat lite yoghurt ochmjölk och sånt som tagit slut.. Dags att pusta ut i soffan innan man hoppar i säng! Imorgon är det dags för ännu ett besök på MVC, skojigt :) Nu har vi slutat äta godis och skräpmat (bara godis på lördagar :) ) så nu kan det ju inte vara en massa fett jag gått upp ifall vågen fortfarande tickar på i rask takt uppåt! Haha :) Äter faktiskt riktigt dåligt nu förtiden, har tappat aptiten lite men det ska ju tydligen vara normalt såhär i slutet.. Ungen tar ju en del plats.. Ja ja, nu ska jag kolla TV. hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0