Bläää

Har inte kunnat sova inatt, hatar att ligga vaken på natten!! Tillslut somnade jag men när jag vaknade gick ögonen i kors och jag mådde bajs! Vilket jag gör nu också.. Blää!! Kommer väl att bli sjuk, det blir jag alltid på Påsk! Har jag blivit ända sen jag va liten. Vet inte vad det är med mig och sjukdomar runt påsk faktiskt! Haha :) Tråkigt är det att må dåligt iallafall.. Va ju fullmåne inatt så jag och T hoppades på att vi skulle föda barn, men icke! Nästa fullmåne är ju den 14 April och jag är beräknad den 16 så då får vi hoppas att det stämmer det där med fullmåne och att barn har en tendens att vilja ploppa ut då! :) Hyfsat fint väder har vi idag också.. Åh vad jag hatar att må dåligt!! Bläääää!! Nää, nu ska jag lägga upp lite bilder tror jag.. Adjöken fröken









Shivaz tar sig en plats, bara han får vara med i gemenskapen i soffan... Haha



T håller på att odla "vitlöks-gräslök".. Vi får se hur det blir! :)



Ibland undrar man hur någon så vacker kan bli så ful! Haha.. T lekte med sitt skägg innan han rakade av det! :)



Nu står lillpyrets säng och väntar! Antagligen kommer h*n sova hos oss, men en säng måste h*n ju ha! :)

Kommentarer
Postat av: eva

jag tror bestämt att ni får banta båda två när allt är över....

2010-03-30 @ 14:43:48
Postat av: alexandra

ååh va fin säng frida! ni kommer få en sånn sööööt bebis!!! <3

2010-03-31 @ 14:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0