Bilrädd

Jepp, igår körde jag av vägen för första gången.. Eller ja, jag körde rätt in i snövallen på sidan av vägen. Läskigt! Som tur va så körde jag inte fort, svängde precis ut ifrån skolan och då fastnade bilen i ett "isspår" och gick inte att kontrollera.. Skit äckligt! Dom får fan ta och fixa den backen alltså, den är livsfarlig! Krocken resulterade iallafall i att en slang till spolarvätskan gick sönder och att någon skruv til en plastskärm lossnade.. Men inga ytliga skodor som tur va! Jag blev rädd, men så bev jag lite ledsen för att saker gick sönder på den nya bilen. Men det va ju inga stora skador så det va ju lätt fixat enligt T. Skönt! Hade det blivit repor eller bucklor hade jag väl grinat ihjäl mig.. Med tanke på att allt gick bra med mig och pysen alltså. Hade det hänt oss någonting hade jag skitit fullständigt i bilen.. Ja ja, nog om min lilla krock! 

Idag är det Fredag, -igen- veckorna bara rusar förbi! Satt kvar i skolan igår efter att jag slutat och gjorde klart arbeten som jag skjutit upp.. Känns som en befrielse att ha dom ur världen! :) Dessutom avslutade jag ju en kurs nu i veckan, det känns också förbannat skönt! :) Nu går vi in på slutspurten! Tjohoo! Jag ska bara gå i skolan ca 4 veckor till, sen tror jag att jag går hemma och väntar  på att pysen kommer ut.. Vill ju inte att det ska sätta fart när jag är i skolan. Kan ju inte direkt ta bilen och köra hem då! Haha.. 

Igår lagade vi en skitgod wok! Testade de där nya man kunde hälla på wooken, blev sjukt gott! Det är verkligen att rekommendera! :) Idag ska jag försöka ta mig i kragen och ta bort mina naglar! Har inte orkat göra det ännu, och nu ser dom förbannat skabbiga ut! Så det ska bli mitt mission idag tror jag.. Det tråkiga är att jag har sådana "korvfingrar" (fick jag höra när jag va mindre) så när naglarna är kort ser dom riktigt feta ut! Haha.. Men men, kan ju inte ha långa klor när man har en liten bebis.. Så så får det bli! Nepp, nu ska jag dra ifrån datorn! Ha de spade  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0