Bad update

Och det beror tyvärr icke på ett förtidigt fött barn, utan helt enkelt på att jag har haft annat för mig :) Imorgon är det den 16 mars, alltså 1 MÅNAD kvar tills den 16 April.. Sjukt! :) Jag längtar och längtar.. KOM UT! ;) Nää, h*n får ligga där iallafall 2 veckor till för vi har inte handlat några grejer än! Bara lite kläder, blöjor, bad-schampoo-tvål, våtservetter.. Fyller sakta men säkert på varåat lilla barnskåp.. :) Men i slutet på denna månad blir det till att införskaffa dom större prylarna.. Ska bli skönt att få köpt allt så att det är klart! Då kan pysen få komma när helst h*n vill! Barnvagnen skall vi hämta ut den 6 eller den 10 April.. Så efter det har vi förhoppningsvis allt vi behöver! :)

Idag testade jag nya hårprodukter som min goda vän Matilda gav mig. Hon är ju frisör så hon hade tagit med en massa snordyra grejer för håret. Me like :) Slängde i några "silky drops" och håret blev som nytt! Helt sjukt! Jag kan inte sluta ta i det! Haha.. Men tydligen var dom svindyra att köpa så tur att jag har en massa "prov-påsar" :) Men kan ju inte börja tvätta håret med vanligt schampoo nu känns det som. Det är sjukt vilken skillnad det blir på kvalitén av håret när man tvättar det med ett "riktigt" schampoo! Ja ja, så nu är jag fast i det dyra hårträsket.. Typiskt! Har även fastnat i det dyra sminkträsket också tack vare min kära moder.. Som min mor skulle säga "- Jag använder bara Chanel, kvalité Frida, kvalité!" Och jag kan inte annat än att hålla med.. Har man en gång testat dyra bra produkter KAN MAN INTE byta ner sig igen.. Omöjligt! Ska köpa mig en ansiktskräm ifrån Chanel också men fruktar för priset.. Antingen kostar den 500 eller så kostar den 900 kr.. Men ack så bra den var för hyn! Ja ja,nog om det.. Jag kan iallafall rekommendera Chanel foundation, sjukt enkel att applicera och så blir det inget "foundation resultat" utan den lägger sig riktigt bra på hyn, väldigt diskret men samtidigt bra täckande! Så för 550 kr ser din hy sjukt bra ut :) Använder ju aldrig foundation annars men min hy har försämrats så under min graviditet så den här produkten var min räddning kan jag lova! :) Nää, nu ska jag ta på mitt silkeslena hår och dricka 1 liter vatten för helt plötsligt blev jag sjukt törstig! Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0