15 miljoner kr rikare....

Hade ju inte varit helt fel.. Kanske man skulle gå med i postkodlotteriet? Haha, nää, inte med min maximala otur i spel! :) Desto större tur i kärlek har jag! Och det är ju faktiskt betydligt bättre! Tisdag eftermiddag redan, har idag avrit i skolan och efter den åkte jag och mamma och tvättade bilen.. Måste ta hand om pärlan nu! ;) Mamma har någon rabatt ute på Volvo Brandt så man får en deluxe tvätt för bara 105 kr! Och det är de ju värt! :) Idag har vi haft strålande solsken, det blir man glad av! Glajjerna åkte på när jag drog till skolan.. Man är kung när man kör bil i solglasögon! ;) Laddat Mp3 med lite musik hade jag också gjort, så det va en god tur till skolan idag! Nu sitter jag i soffan medans T lagar middag.. Det blir några grekiska biffar med potatis idag.. Låter gott, men hade velat ha en god tsatziki till, men vi hade ingen gurka.. Får se vad herrn hittar på istället! Min lilla älskling! :) Vad finns det mer att tillägga? Jo gidars jag höll på att glömma, DESPERATE HOUSEWIFES har premiär idag!!!! JAAAAA!! Nu har vi väntat tillräckligt länge, glöm inte kolla!! 21.00 på 5:an!! Very importent! ;) Nu ska jag se hur det går för min skatt ute i köket! Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0