135 kg..

Idag/inatt har jag haft riktigt roliga drömmar må ni tro.. Kan börja med att berätta om min dröm inatt då. Vaknade imorse med en bakfylleångest (hör och häpna) för jag hade drömt att jag va full och hade surrat väck mobilen. Så när jag vaknade hade jag ångest och började leta efter telefonen driekt. Den låg ju på stolen som den skulle så då försvann min ångest. Men sjutton va sjukt det kändes må ni tro! Nu vill jag vara nykter i ett år till :) Haha.. Och så nu till min andra dröm jag hade idag. Jag bestämde mig för att äta en pizza till lunch idag, efter att jag klämt i mig den och mådde as illa och va sjukligt mätt så somnade jag på soffan. Vaknade även denna gången med rå ångest för jag hade drömt att jag va på MVC och som vanligt vid varje besök så vägde jag mig. Vågen visade då siffrorna 135.. Alltså vägde jag 135 kg. Jag blev helt förskräckt och frågade om det va något fel men icke, vågen ljuger aldrig.. Jag hade alltså gått upp ca 40 kg på 2 veckor.. ÅNGEST! Men passande så fanns det en vägg full med godis på MVC så jag gick och plockade på mig ett par påsar godis och några chokladkakor.. När jag skulle betala så skyllde jag på att det var Tobias som va såååå sugen där hemma.. Hon på MVC bara flinade och tog betalt.. Sen vaknade jag.. Hahahahahaha.. Den där pizzan satte griller i huvudet på mig! :) Men va sjutton, det är ju bara 3 veckor kvar nu! Så jag har precis varit på Supermarket och köpt vaniljglass och nougatsås.. Ooops.. ;) Så nu måste jag sluta skriva för jag ska gå ut i köket och ta mig ett stort lass glass med en hejdundrans massa nougatsås på! Adjööööö.. (vad tror ni jag kommer drömma inatt???) ;)

Kommentarer
Postat av: eva

En minut i munnen och resten av livet på höfterna.....

2010-03-25 @ 08:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0