Underbarn

Min dotter är ett underbarn! Det måste hon vara! Haha.. Idag lärde jag henne hur man tar sig framåt. Hon är 2 månader och 1 vecka gammal och kan nu åla sig framåt med liiite liiite hjälp. Helt sjukt! Benen visste hon hur hon skulle göra med, men armarna hängde inte riktigt med. Men jag förde hennes armar framåt och visade hur hon skulle göra, tror ni jag höll på att dö när hon sedan direkt efteråt gjorde likadant, fast själv???? Haha. Som en liten racermotor ålade hon sig tvärsöver sängen, jag fick bara hålla handen bakom hennes fötter för annars gled hon på lakanet! Haha. Helt sinnes! Jag bara skrattade och hon började åla/krypa framåt och snackade med lakanet! Haha. Min duktiga lilla tös! Nu ligger hon och snackar höööööögt med taket! Och skrattar. Fan va söt hon är!!! Nu får jag gå bort, för nu låter hon sur! Haha.. Ha de gott, jag har världens smartaste barn! De ni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0