Oooppss

Hoppsan sa, glömde visst att jag hade en blogg att uppatera.... -igen- haha :) Men jag har faktiskt inte riktigt tid just nu, har liiiite annat för mig :) Men ska väl inte skylla allt på det kanske.. Ja ja, vad finns det att skriva idag då? Flisan ligger i soffan bredvid mig och sover, en riktig päsmunk är hon. Galet söt! Själv sitter jag i ett par fiskar brallor och en bikiniöverdel och svettas.. Jösses vad varmt det börjar bli. Gott! Fast godare när man kan bada dock, och det kan man väl inte ännu? Hmm.. I Fredags va jag ute på el krogo för första gången sen förra sommaren, det va jätte roligt! Tog ju examen ifrån folkhögskolan så vi va ute och firade lite! Hade i vilket fall som helst jätte trevligt! Trixet för att inte bli bakfull är att dricka 4-6 öl under en kväll, då hinner kroppen förbränna det över natten! :) Det kom jag på i lördags! Haha.. Och det räckte gott och väl med den mängden alkohol, va helt på banan men fnittrig! Haha.. Snacka om hel om vändning gällande mitt festande! Haha :) Ja ja nog om det. Har tagit en massa kort på Flisan när hon sover, hon är la för go min lilla onge!! Mmmmm, jag vill bara pussa på henne hela tiden ju! Nää, nu verkar det som att hon håller på att kvickna till, sömntutan! Slänger upp några bilder på sötongen!







Flisan har blivit såå stoor nu!!! En liten tjocksmock <3 haha



La precis märke till hennes fuck-you-up-side-down-finger! HAHA



Man undrar vad dom tänker på ibland alltså.. Sötnöt



Försökte ta lite häftiga bilder som jag ska förstora upp.. Men vet inte riktigt hur man gör.. Haha



Sommarfin!



Glassen ser ju faktiskt sjukt god ut! :)



Ytterliggare ett försök till "foto-bilder" :)

Kommentarer
Postat av: cia

Tok söt.

2010-06-07 @ 08:31:11
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/
Postat av: Therese

sötis!!!

2010-06-15 @ 22:13:20
URL: http://theresethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0