Onsjö?

Sitter och letar villa, och klickar gång på gång in mig på Vänersborgsområdet och ser ifall något nytt dykt upp på Onsjö? Vad är nu detta? Jag gillar verkligen området, av att döma på bilderna vill säga. Lite Westeria Lane över det hela. Eller? Och det är ju min dröm. Haha. Lite fjantigt kanske, men jag älskar sådana områden! Smita över till grannfrugan och skvallra lite om någon annan grannfru som är älskarinna till en annan grannfrus man. Haha, fan va roligt! :) Men det är ju inte bara därför jag vill bo så. Är ju så smidigt att bo i ett sådant område när man har barn. Viktigt att ha grannbarn så att lilla Flisan kan leka :) När hon blivit större förstås! Nu är han inge vidare leksällskap. :) Haha. Måste bo i ett barnvänligt område, samt hundvänligt. Så i Uddevalla är områden som Fasseröd och Kurveröd intressanta! Samt lite andra områden. Ja ja.. Vad har jag gjort idag? Lekt och myst med Flisan, vid 14 snåret däckade hon och vaknade inte förens halv 6! Fy f*n va tråkigt jag hade! Jag ville bara att hon skulle vakna, men ville ju inte väcka henne heller när hon låg där så gott och sov. Men men.. Hon ändrar sina sov och vaken timmar hela tiden! Fast nätterna är dom samma. Vaknar vid 4-5 snåret för käk och sen somnar hon om. Så hon sover en 6 timmar på natten innan hon vaknar för mat. Det är ju rätt bra faktiskt. Hon är så galet söt dessutom! Att jag fick ett sådant sött barn, jag är så lyckligt lottad! Och inte är hon bara söt, hon är frisk som en nötkärna dessutom! Lyckan är total <3 Avslutar detta inlägg med en bild på mitt lilla underbarn. (Som dessutom har gett sig f*n på att lära sig krypa, REDAN?) haha.. Over and OUT!





Ur denna... (8 månader gammal i magen)



... Kom denna lilla tösabit ... (30 minuter gammal)



... Och är nu såhär stooooor och söt! (2,5 månad gammal) :D

Kommentarer
Postat av: cia

Guu va fin du va Gravid Frida:)

Och din lilla hur söt e hon inte....

2010-06-24 @ 20:45:19
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/
Postat av: matilda

mycket söt, och rödhårig! :D

2010-06-29 @ 00:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0