Midsommarafton

Så vart det redan midsommarafton,-igen-.. Tiden går bra snabbt! Snart sitter man där och är 30 år fyllda, kanske med två barn och överviktig.... Haha. Nä, det får vi hoppas att jag inte är, överviktig. Graviditeten gjorde mig ännu mer motiverad att komma i form. Inte bara det att jag vantrivdes över att se mig som fet utan också över hur jobbigt det var att ha en massa extrakilon att bära omkring på. Tungt, besvärligt och jobbigt. Hmm.. Varför är folk egentligen tjocka? Nu syftar jag på att det blir så mycket tyngre allting. Det slog mig när jag var gravid faktiskt, hur orkar man bära omkring på alla dessa extra kilon? Jag orkade ju knappt gå i trappor! haha :) Njae, detta kan ju lätt missuppfattas, folk läser bara vad dom vill läsa. Så att dom har något att snacka om. Så, varsågoda! Hoppas ni får en trevlig kväll med massa skit att snacka om! Jag bjuder på den. :)


Hur har vi då firat midsommar? Kan ju först tala om att jag glömde kameran, så Felicias första midsommarafton finns inte på en ända bild. AAAHHH! va trött jag blir på mig själv! Får nog ta och klistra fast den där jävla kameran i handen......... Trög-Frida! Känner ni henne eller? Jag gör det, alldeles för väl! Ja ja, midsommar firade vi ute hos min pappa, tradition! Midsommarstång, lottförsäljning, hembakad fika, miljarder av folk som rycker en i kinderna och berättar för en hur stooor man har blivit, för sist dom såg mig var jag såhäääär liten! Någon som känner igen sig? ;) Efter det åkte vi hem till pappa och bara umgicks lite, sen skulle han på midsommarfest så jag och Tobias åkte hem med Flisan. Kvällen har vi spenderat i varsin soffa, ätit sill och potäter och bara myst! Med andra ord har vi haft en riktigt trevlig dag!:) 


Morgondagen skall vi spendera med massa goa vänner ute i vår sjöbod i Kungshamn. Där kommer det bjudas på mat, dryck, goa skratt samt en vals på bryggan. Kanske? Haha.. Senare på kvällen drar vi oss nog ut på El Krogo i Kungshamn eller Smoegen! Vad tycker ni? Kungshamn, Smögen? Ja ja, kommer antagligen skita fullständigt i vad ni säger ändå, så det behöver ni inte ta er tid att svara på! ;) Moahaha. Jag är så otroligt surrig ändå, så jag kommer nog inte veta själv vart jag ska. Ja ja, Tobias får väl koppla mig eller något. Vad finns det mer för roligheter att berätta? Kan väl avsluta med att säga att morgondagen kommer bli magisk och väääldigt speciell. Förhoppningsvis :) <3 Natti Natti! Sängen kallar... Adjööööö 













Jag är den snyggaste jag känner iallafall........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0