Kiss kiss kisssss

Har bytt tröja 2 gånger idag ja. Först höll jag Flisan så hon stod på mitt bröst, då passade det tydligen damen att slå en drill så det gjirde hon........... Mmmmm! I Love kiss! :) 1 cm ifrån munnenungefär, men den missade hon! TACK! :) Men det rann så gott ner längst halsen och magen. Sen passade det tydligen att slå en drill till, fast denna gången liggandes på min mage. Det rann gött det med. Och sen kom det ifrån andra  hållet, så en god spya fick jag på axeln.................. Nä, då vart det nog dags att sätta på henne en blöja! :) Men hon älskar att vara nakenfis, så hon får kissa lite hej vilt här hemma! :) Allt för dotera! :) Hon är det finaste jag har, så why not? Ja ja.. Nu är lilla fröken gnällig för hon har inte sovit så mycket idag. Sammanlagt 2 timmar kanske. Och det märks på kvällen vill jag lova! Ja ja, har iallafall haft en toppendag tillsammans med Moni och Milo! Mer sådana tack! :) Milo har blivit så stor, han är så rolig! Tänk när jag höll honom första gången, en liten plutt och nu när jag tog upp honom var han ett par kilo tyngre :) Men ack så söt han är! Jag och Moni planerade lite så att vi ska kunna ta oss en trevlig "tjej-kväll" när Lina kommer hem med lite öl och vin och en MAASSSAAAA skit snack! Ska snacka med Matilda också, så någon gång i sommar ska vi nog kunna få oss en helkväll allihopa! Me like! Nu ska jag söva Flisan, Tobias är mer intresserad av fotbollen... När ska han lära sig tro? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0