Kanon helg

Har haft en riktig toppenhelg! Igår va vi på Thereses och hennes vänners 30-års kalas, hur trevligt som helst! En riktig kanonkväll!! Jag hade så himla roligt, en sån där kväll man önskar att alla kvällar som man är ute på kunde vara! :) Men sådana där kvällar är tyvärr väldigt sällsynta, som triss undefär, plötsligt händer det! :) Haha.. Dock är man väl inte ute i svängan som förr, men när man väl är det så är det inte alltid det blir toppenkvällar! Har odck bara varit ute 2 gånger så har väl inte jätte många kvällar att jämföra med :) Men men, nu är alla "planerade" fester avklarade och det blir nog lugnt på festfronten ett tag. Bara massa mys med familj och vänner står på schemat, och det känns oerhört gott! :) Flisan växer så det knakar och enligt människor i min omgivning som har barn så är hon en väldigt tidig liten tös gällande utveckling. Jag har ju inget att jämför med :) Men allt går så oerhört snabbt så jag hinner inte med! Haha.. Idag höll jag henne underarmhålerna så att hon stod upp på min mage, då började hon gå! Haha.. Fast jag fick ju hålla henne såklart. Men hon satte ena foten framför den andra och började stega upp längs min mage! Såg så sjukt roligt ut! Och hon är bara 2 månader :) Hon kommer väl cykla innan hon fyllt 1! ;) En anna dag så höll hon nappflaskan själv så jag släppte den helt och hon låg och käkade själv i mitt knä. Haha, ibland får man sig allt ett och annat gott skratt! :D Min duktiga lilla tös! Och hon är inte bara duktig och smart, hon är sjukligt söt också! <3 Shit, att man kan vara så stolt över en så liten människa!? Helt galet! Ja ja.. Imorgon är det måndag igen.. Jag har blivit torsk på iPhones, fan också! Måste ha en, men det är lite väl dyrt för att jag ska känna att det är värt det.. 500 kr i månaden för en telefon känns lite onödigt.. Men ge mig 1 vecka till så kommer jag väl ha panik och bara måste ha en...... Hmmm..... Haha.. Nä nu ska jag nana med la familia!! Sussa sött peoples. Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0