Fotbolls VM!!!!

Jag gillar inte fotboll, men varje gång är det lika roligt när det är invigning! :) Sen dalar det och är inte lika roligt efter ett par matcher! Haha.. Men men, invigningen var ju GRYM! Jag älskar Afrika! :) Älskar afrikanska rytmer och all dans! Fan va grymt det är! Wihoo Afriiiika!!! Vi skulle vart där! :)


Flisan har blivit en riktig pratkvarn, inte för att jag fattar ett jota av vad hon säger men det är lika roligt att snacka med henne ändå! Ibland snackar jag allvar med henne men det är tydligen lika roligt som när jag drar ett skämt för hon ler med hela ansiktet och man kan verkligen se hur mycket hon försöker "skratta på riktigt". Men inga ljudliga skratt har hon lyckats med än.. Menmed tanke på hennes utveckling lär välinte det dröja mer än någon månad! :) Min dotter, hon är duktigast i världen! Hon kommer väl cykla innan hon fyllt 1år! ;)


Nu ska första matchen börja, får la lägga ner datorn, springa ner i tvättstugan och plocka upp tvätten, vika och lägga in den och SEN ska jag kolla matchen.. Men missar väl början.. Ja ja, ha de spade! I helgen ska vi njuta ute på kusten så då blir det inget bloggande antagligen! Hej svej.. PS. jag ska snart starta krig med puckona som ska bygga våran brygga (eller som inte bygger våran brygga rättare sagt) för det är ju det som är grejen med en sjöbod eller, en brygga? J*vla idioter! Jag är arg! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0