Födelsedag!

Imorgon firar vi Tobias första födelsedag som pappa! <3 Så det blir två firanden skulle man kunna säga :) 1. för att han fyller år. 2. För att det är hans första "pappa-födelsedag".. Haha.. Nytt ord! Det ska iallafall bli mysigt! Vet inte vad han ska få? Är så dålig på att hitta på presenter till honom! Men viktigast är väl att han får en av Flisan! Hon vägrar berätta vad det är hon köpt! Eller så har hon gjort det, men jag fattar inte vad hon säger! ;) Låter mest såhär : ooooaahhhh daaaa... Men jag troooor det betyder: Mamma jag älskar dig, du är dne bästa mamman i heeela världen! Och den snyggaste...Haha. Jag tror faktiskt att det är det hon säger. ;)

Idag ska jag umgås med Moni och Milo! Det va alldeles för längesedan och ska bli jätte roligt! :D Snacka lite skit och bara njuta av hennes sällskap ska bli kanon mysigt! Och så har Matilda kommit hem nu också, så henne ska jag träffa någon dag också! Älskart! Och så ska jag träffa Emmy och Linnea också, skit kul! :) Har mååånga träffar den här veckan! :) Kul kul kuuuul!!!! Och till helgen ska jag kanske åka till kusten igen, gött! MÅSTE se kungabröllopet på Lördag! Jag skojar faktiskt inte nu, det SKA ses! Mormor har köpt en ny TV för att hon ska se kungabröllopet bättre! Haha :) Så då ska vi dricka skumpa, äta chokladen som bjuds på kungabröllopet och mysa! :) haha.. Låter det inte trevligt? Klart man ska se kungabröllopet! Det är ett måste som svensk! Det är ju stort som attan! Haha. Jag är fan vuxen! Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu låter du Maud få äta sin choklad i fred ;)

2010-06-16 @ 19:36:01
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0