...

Somebody save me, somebody save, i don´t care how you do it. Save Save Save me! Fan vilken bra låt det är egentligen, men har aldrig reflekterat över texten och så sjunger han att han vill bli räddad. Stålmannen? Näää, han är ju Stålis för sjutton gubbar! Ja ja.. Har haft en för jävlig morgon. För jävlig. Solen skiner men jag vill inte gå ut. Jag sitter bara här inne i den här för jävliga lägenheten som jag numera hatar. Tobias vägra flytta så jag får ge med mig -igen- . Det ända jag gör tycker jag, ger med mig. När ska jag få som jag vill? Jag önskar bland att jag inte brydde mig så mycket om människor och var ett riktigt ego. Men icke, nää, jag är en sån där som får skuldkänslor för precis ALLTING. Orka! Hur blir man stygg? Jag vill bli stygg. En elak jävel som bara är stygg emot allt och alla. Aldrig hjälper till med något, aldrig hjälper någon. För vad får man tillbaka? Ett gott samvete? Eller irritation? En salig blandning. Nu vaknade Flisan -igen-. Älskar ljudet av barnskrik...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0