Dance Dance Dance

Till hösten ska jag återuppta min dans! Ska bli så sjukt skoj! :) Tråkigare är dock att jag nog kommer dansa som en j*vla amatör! Haha! Va ju ett tag sen nu. Eller nae, jag dansade ju afrikansk dans hela förra hösten och fram till slutet på februari i år.. Men det är ju jazz jag ska börja dansa nu och det var ett tag sen.. Men det ska bli grymt kul!!!! Ska bli kul att dansa med alla goa tjejer jag dansade med förr, ser verkligen fram emot detta! Och något mer som ska bli kul är att vi antagligen ska dansa poledancing nere i Göteborg! Så j*****vla grymt! :) Har alltid velat testa det. För er som inte vet vad det är så är det dans med stång, alltså "striptease" fast utan att man strippar då! :) Sen blir det väl till att rigga upp en stång här hemma och visa T mina nya erfarenheter! ;) Hahaha.. I vilket fall som helst så ska jag fylla mina kropp med rytmer till hösten och det kommer jag må så bra av! Jag ser verkligen fram emot hösten! Haha, ska jag väl kanske inte säga såhär i början på sommaren :) Ja ja.. Flisan ligger och sover, hon va riktigt grinig innan jag fick sövt henne! Så det blev alldeles tyst här hemma.. Haha. Inget står planerat på schemat idag inte, så det blir väl döhäng här hemma iag igen..... Har ingen ork till att hitta på något heller faktiskt. Är kroniskt trött. J**vligt segt! Hur blir man pigg? Tipsa mig, jag får snart panik! :) Hej då

Kommentarer
Postat av: cia

Kommer att bli så himla roligt att du börjar igen:)

kram på dig..

2010-06-09 @ 15:16:28
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0