Bröllop

Att man kan bojkotta en dag som denna är för mig helt obegripligt! Klart att man skall titta på kungabröllopet! Jag har iallafall följt hela ceremonin hela dagen, många lyckans tårar har fällts och jag har lett ovanligt mycket! Skålat i champagne och ätit jordgubbar har vi dessutom gjort! Jag är faktiskt riktigt glad över att jag sätt detta, det är riktigt stort! Och vilket otroligt vackert tal Daniel höjj, då brast jag ut i tårar! Det äräkta kärlek de där, helt klart! När han berättade om de 30 breven Victoria skrivit, lät det som en saga. Ja gott folk, det har verkligen varit en kärlekens dag! Och så kul att jag fick delat den med min lilla Felicia, hon fattade naturligtvis nada när vi stod och sjöng nationalsången, men hon skrattade lika mycket för det! Haha :) Tobias var nere på Butler´s, men jag, Matilda och Felicia var här och firade bröllopet! :) En hejdundrans massa kort tog jag också (på tv:n då) säkert kul att visa för barnbarnen om jag får några! Haha! Ja ja, lägger upp min royalties kort imorgon om jag orkar! Med det tackar jag för mig och säger skål och Lycka Till till Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel! Och fy skäms på er som bojkottade denna dag! Fyy! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0