Back!

Nu är jag tillbaka i stan igen. Vädret var kanon imorse vid 05.15 när Flisan vaknade, nu, 11.23, är det skrot! Men vad hade man väntat sig? Ja ja.. Helgen har varit super mysig. Tillbringade den tillsammans med Jonas, Anna, Mamma och Flisan ute hos min mormor i Kungshamn. Hundarna var ju naturligtvis med också! Men stackars lilla Sigge blev jätte sjuk så igår fick mamma och Anna åka med honom till Blå Stjärnan i Gbg. Han fick ligga kvar där över natten. Hoppas han är bättre idag! Lilla Sigge! Han är så full av liv och i Lördag blev han helt matt och bara låg stilla. Och i Söndags var han ännu tröttare så då blev det veterinären. :(

Nu har Flisan somnat (ett j*kla projekt varje gång) hon HATAR att sova! Haha.. Hon vill vara vaken och titta på bilar igenom fönstret. Men när hon varit vaken ett tag blir hon sjukligt grinig och då måste hon sova. Men hon kämpar in i det sista! Tillslut orkar hon knappt hålla ögonen öppna, då blundar hon en stund och tar nya krafter för att sedan öppna ögonen och titta några sekunder till. Och emellan varven hinner hon med att skrika för fullt! :) Haha. Trötta ungar kan vara riiiiktigt griniga alltså! Och min lilla hatar tyvärr att sova. :) Men som min mamma säger; Sådan mor, sådan unge.. kanske stämmer? :) Jag hatade tydligen också att sova. Nu ringde min telefon och jag blev väldigt ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0