Vaaarmt

Idag har varit en varm dag. Men en riktigt go och trevlig! :)

Emmy och Linnea kom hit imorse, hängde här en stund innan vi begav oss till Skeppsviken för att lapa lite sol. Flisan slocknade strax innan vi gick vid halv 12 och stensov till klockan halv 3 nästan! Så jag fick mig lite sol! :) Va livrädd för att hon skulle bli för varm, men vi höll oss i skuggan och det fläktade. Men ville vara på den säkra sidan så jag strök med en våtservette över henne hela tiden. Så det funkade skit bra! :) Hon va på så gott humör hela tiden så det tog jag som att hon inte hade ont av någon värme. Man får komma på små knep, då går det :) Hon älskar ju att vara ute också, så då får man allt försöka hitta på något så att det ska funka! Ja ja, där låg vi iallafall fram till halv 4 och bara snackade en massa skit och njöt av solen! (tills Flisan vaknade och jag fick njuta av skuggan, men tur va väl det för jag har bränt mig lite! :) ) Träffade även Foffen och Alida, det var skojigt! Nu sitter jag iallafall här hemma och är as trött. Man blir bra trött av att vara i solen! Hungrig är jag dessutom också. Har bara ätit lite sallad idag. Cp Frida, jag måste börja äta på regelbundna tider!!!! Jag glömmer att äta, hur puckat är inte det då? Ja ja.. Nu måste jag pilla i mig lite mat för jag börjar bli lite yr. Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0