Trååååkigt

Pytteliten sover, T sover och Shivaz sover.. Jag har verkligen skit tråkigt just nu! Kanske skulle tagit mig en tupplur jag med? Nää, en shopping tur låter sååå mycket roligare ;) Fast det har jag egentligen ingen större lust med heller. Har jag precis gjort ett blogg inlägg föresten? Kommer inte ihåg va jag skrev i sådana fall. Vi har lagt bud på stället vi va och kollade på så nu får vi se hur det slytar. Har en känsla av att jag redan skrivit detta? Hmm.. Totalt hjärndöd kanske? Kanske.. Jag har tråkigt iallafall, jätte tråkigt. Ska nog lägga mig ner en stund jag med. Men jag kan nästan sätta 1000 kronor på att den minsta av oss kommer vakna precis när jag börjar slumra till.. Haha :) Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0