Solly

Taskig uppdatering, jag vet, men erkänn, det har varit värre? :)


Vad har hänt sen sist? Inte så jätte mycket, men lite iallafall :) Igår ringde Lina, så jag och Flisan plockade upp henne hos Bulas föräldrar och begav oss hem till hennes föräldrar i Färgelanda! Va där i ett par timmar, satt och tjötade och hade det trevligt. Sen åkte jag och Flisan tillbaka till city ;) vid 9 snåret slockande Flisan och då kilade jag ner till T och bula som satt på Butler´s och togt några pilsner. (Haha, kanske ska skriva det också att Flisan somnade hemma hos min mamma hahaha) Så där satt vi, slutade med att vi fastnade i en fotbollsmatch, 11 åriga pojkar som spelade Gothia Cup, skit roligt :) Så det blev några pilsner, en sväng förbi Kullgrens (som för ovanlighetens skull sög nåt så in i!) men hängde mest på utsidan och tjötade med folk. Snackade med en kille som ska få en liten unge i mitten på Augusti, han va lite nervös inför förlossningen, så honom satt jag och snackade med ett tag :) Sen drog jag och T hem. En lugn men trevlig afton. Så vi sov hos mamma, lillbrorsan hade ju tragit iväg på roadtrip så han är någonstans i Europa just nu, vem vet vart? :) Roligt. Blir att vi sover här inatt igen, har varit här hela dagen. Och blir så jobbigt för lillfisen om vi ska bära ut henne när hon somnat. Nä, vi sover så bra i KFs säng ändå så :) Så vår dag har mest bestått av lek och mys faktiskt. En film klämde vi ikväll också, men den va skit! Trodde det var en thriller/skräck, men det visade sig vara ren tortyr. Och det är ju bara vidrigt! Blää.. Flisan har sovit lite oroligt ikväll, tror att hon kanske börja få mardrömmar eller något. För så fort jag lyfter upp henne och lägger henne mot mnitt bröst och tröstar henne så somnar hon så gott om igen.. Lilla hjärtat. Ja ja, nu börjar det klia i mina ögon, kanske dags för sängen för mig med? :) Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0