Snygg?

Som ni kanske märkt så lägger jag aldrig upp någon "normal" bild på mig själv. Och nu ska jag berätta varför! Det är inte enklare än så att jag fastnar inte på bild. Har aldrig gjort och kommer nog aldrig att göra. Ett yrke som fotomodell är gaaanska långt borta! :) Jag blir helt ärligt bättre på bilder när jag gör en ful grimage än när jag försöker se "normal" ut! Hur sjukt är inte det då? Jävligt tråkigt, men inget man kan göra något åt tror jag. Så är det med det. Dessutom har jag fått jordens sämsta hy efter min graviditet så jag ser rent ut sagt för jävlig ut! Jag har alltid haft felfri hy, kanske haft 1 finne om året, om ens det!? Och nu har jag aldrig mindre än 4 finnar åt gången. Jag hatar det! Spyr nästan när jag kollar på mig själv i spegeln. Blääää! Inet ens min fina hy har jag längre. Fy fan. Får nog ta mig i kragen och göra något åt mig själv nu. Sluta klaga och göra något åt saken helt enkelt. Nästan pinsamt ju. Klaga på att jag har slapp mage och i nästa sekund trycka in en munk i käften. Lite IQ befriat kanske? Hmm, jaaa. Jag börjar idag då. ................... Hahahaha, jag skrattar åt mig själv, hur många gånger har man inte sagt, "jag börjar idag" eller "jag börjar imorgon" ? Nu ska jag göra slag i saken och gå och signa ett gym-kort på Motionshuset idag. Eller? Det återstår att se.... :)


Grymt avslut på VM inatt iallafall, afrikaner kan! Det har vi ju fått konstaterat iallafall. Så jävla häftigt! Dessutom fick jag ett ryck och började pilla med mina naglar klockan 01.00 inatt. CP! Klippa, fila och snygga till. Kunde ju absolut inte vänta till idag..... Trött är jag! Flisan sover, hon gall skrek i 45 minuter imorse. Jag älskart! Varför hon skrek? Jag har absolut ingen aning. Hon låg och skratta när hon helt plötsligt började gall skrika. Sen höll hon på så i 45 minuter. Då gav jag henne mat, trots att hon ätit 1 timma innan, då sten slockna hon. Så tider är med andra ord överskattat. Fast jag trodde faktiskt inte att hon var hungrig eftersom att det bara ahde gått 1 timma. Men så vart inte fallet idag inte. Ja ja, mat fick hon och gott somnade hon. Nu ska jag sätta datorn på laddning. Men först ska jag försöka hitta en "bra" bild på mig själv. Adjöken






Känns så löjligt med sådana här bilder, hittade ingen "snygg-bild" , men hittade en där min hy var fantastisk! Och inget klet hade jag i ansiktet, det var bara all natural! Undra om jag får sån fin hy igen. (Okej, jag ganska hård ut på bilden, det var dörför jag la upp den........) Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0