Pytteliten.

Jag har döpt om Felicia igen, hon ska inte kallas Flisan längre, nu tycker jag att Pytteliten blir bra. Pytteliten, så sött! :) Fast det är klart, jag kallar henne allt möjligt. Sötis, hjärtat, gullonge, raring, Felicia, Flisan, skruttan osv. osv. Men Pytteliten va ju bara för sööt alltså. Ja ja, skitsamma. Idag funderar jag på att ta med mig Pytteliten och åka till Göteborg och hälsa på min dalmås! Men jag vill till IKEA också, måste köpa stol till lillan. Men det är inge bra att köra bil ensam med Flisan, hon hatar att sitta i bilstolen. Så tåg hade vart bättre, men då kan jag inte ta ett litet stopp på IKEA.. Hmm... Försöker få tag på lillbrorsan, men han har ju inte vett på att ha på sin telefon. För ovanlighetens skull...... Men men, nu orkar jag icke skriva mer. Hej då







PYTTELITEN... <3

Kommentarer
Postat av: eva

UNDERBARAST I VÄRLDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-22 @ 12:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0