Prosit

Torsdag förmiddag idag då ja. Flisan ligger fortfarande och sover, jag har duschat och varit uppe en stund jag. Hon är en riktig liten sömntuta den där ongen! Men nu får hon allt ta  och vakna snart, blir alldeles för långt emellan hennes måltider. Icke bra! Men man vill ju inte väcka henne heller. Ja ja. Imorgon ska vi på husvisning,skojigt! Satt igår och diskuterade vad vårt högsta bud skulle vara. Så nu är vi redo för budgivning! :) Hell Yeah! Kul ska det bli! Ja ja.. Idag skall vi ut till min pappa och putsa upp våran båt så vi kan sjösätta den! Idag ska vi även få reda på om de ska börja bygga våran brygga.. -igen- Dom är bra duktiga på att "råka" få förhinder.... Men va ska man säga? Det är ju inte jag som får dåligt rykte. Och det är väl det sista man vill få när man är i den branchen? Ja ja.. Den ene får dåligt rykte för att han inte gör sitt jobb, den andre ännu värre, för att han lurar folk på pengar! Haha. Vad är det för gubbar vi anlitat för att bygga vår brygga? Ja ja, ibland gör man misstag. Det ska iallafall bli gött när allt detta är klart, då behöver man inte ha något att göra med dom. Jag menar, jag vill ju inte ha något att göra med folk som lurar andra och har dåligt rykte. Nä, det är bara pinsamt! Jag vill ha lugn och ro och bara bli omgiven av maaaasssssaaaaa kärlek! :) Haha. 

Nu kände jag att jag blev lite hungrig. Men när jag tänker på att stoppa någon mat i munnen blir jag illamående. Tror jag har fått en släng av magkatarr igen. Varje gång jag äter blir jag iallamående i ett par timmar. Men men, det brukar gå över efter några veckor. Bara att tvinga i sig massa mat, det går nog över snabbare då tror jag. Åhh, kan inte Flisan vakna snart jag vill krama henne!!!!!!!!!!!!!!!!! :D JAAA, nu tror jag att hon vaknade! hej dååå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0