Oj oj oj oj

Idag har varit en trevlig dag. Drog omkring lite här hemma fram till ca 12.30 då tog jag mig en tur upp till Fredda och Fredda. Satt där och hängde en stund, kollade fula klipp på nätet och snackade skit. Efter det fick jag med mig dom ut till min pappa tillsammans med T , lillebrorsan, Flisan och mamma. Där va vi en stund och greja tills jag tog mod till mig och körde Freddas bil. Woow, vilken bil! När man startade den så ändrade sätet läge och ratten åkte nedåt. Sen var det bara att gasa och bromsa. Jag drog plattan i båtten och då brummade motorn gött! Hahaha :) Körde som en riktig kärring, men va sjutton, hade ingen lust att punga ut någon självsrisk på den bilen inte! :) Då hade jag väl blivit ruinerad gånger 10! :) Va iallafall för j*vla skoj att köra den! :) Sen åkte dom hem och jag, T, Flisan och mamma stannade kvar och käka pizza och mös. Sen gick vi ner till pappas varv där vi hjälpte honom att fixa segel på en utav hans båtar. Så nu hoppas jag på en tur! :) Antagligen kommer jag väl pinka på mig när båten börjar luta, men får väl försöka övervinna den rädslan :) Ska ju bli seglare. eller hur var det med det nu igen? ;) Ja ja. Nu har vi iallafall precis kommit hem, Flisan har fått mat och ligger nu och sussar så gott i sin säng! Så nu ska vi väl bara slappa ett tag i soffan och vila upp oss inför morgondagen! För då blir det antagligen klosterfestivalen ute i Dragsmark! :) Så sov så gott. För det ska jag göra. Haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0