Men orka

Jag blir på så otroligt dåligt humör av att strö omkring här i Uddevalla alltså. Ute i Kungshamn är det strålande solsken och vinstilla. Ärligt? Vad fan gör man här. Ja just det ja, bryggan ja. Dra åt helvete din jävla idiotjävel, jag hatar dig verkligen! Du är den värsta människa jag någonsin träffat. Att folk kan tycka bra om dig är fan en gåta! Eller så är dom hjärndöda. Jag hoppas alla snart ska få se ditt rätta jag för du är fan den fulaste fisk jag någonsin stött på! Äckel!


Annars har dagen varit hyfsad. Otroligt tråkig bara. Funderar på att sätta mig på ett tåg och åka långt långt härifrån. Packa en väska, ta Flisan i min famn och bara dra. DET är vad jag vill göra nu. Jag får ångest av att vara inne i Uddevalla när jag vet om att det är så fint väder överallt förutom här. Jag måste vara hjärndöd. Med det slutar jag skriva. Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0