Livet på BB

Varje gång jag ser en förlossning blir jag helt uppspelt. Och när ungen kommer ut och man hör den lill* skrika så börjar jag grina! Haha :) Det slår aldrig fel!! Ja ja, nog om det. Idag har vi varit ute och seglat. Mysigt! Blåste upp ganska bra ett tag och så lutade båten lite väl mycket tyckte jag, men det var ju bara att gilla läget! Vande mig efter en stund och då var det inte lika läskigt! Haha. Jag menar, ska man bli seglare kan man ju inte vara rädd när båten börjar luta. Liiiite idiotiskt! ;) Men men, det var faktiskt riktigt skojigt! Dock slutade det blåsa i slutet och vi stod i princip stilla. Så då vart det lite långtråkigt, men samtidigt väldigt mysigt! Man blir liksom helt lugn i kroppen. Inget irriterande motorljud som stör, bara vinden och havsbrisen. Sååå lugnande! :) Ja ja, tog lite bilder iallafall som jag kan bjuda på idag. Oväntat va? Haha :) Blev ruggigt hungrig på sjön så när vi kom i land så fick Flisan mat och sen drog vi in mot staden, men stannade på torp och käkade Donken! :) (Flisan var inte med på sjön, hon fick vara hemma med mormor i morfars hus :) ) Dock sov hon hela tiden vi va ute och seglade, snacka om att frisk luft får barn att sussa sött! Satan i gatan vilken tur vi har som kan bo både i Fiskebäckskil och Kungshamn! :) Så bra är det banne mig inte många som har det! haha :) Ja ja, nu ska jag snart kolla Twin peaks, yes! Ha de spade







Bäst att hålla utkik efter grund, men pappa hade stenkoll! :)



Jonas var uppspelt inför det kommande äventyret! Haha :)



Pappa och hans träbåtar, personligen tycker jag dom knakar förbannat mycket! Haha :)



Some romance on the boat! <3 :)



Båtsnack på G? :)



Töt anna! Hon fick liiite bättre bilder än mig. Fattar inte varför?



Som gjorda för varann. Min familj är såå grym! <3



Min pappa, den kaerloktigaste jag vet! Lätt!



Kan man vara snyggare? Det tycker inte Lil´Fredd iallafall......... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0