Lägenhet

Så då har va kollat in en lägenhet, och bud har vi lagt. Så åfr vi se hur denna resan slutar :) La ett lite högre bud än vad vi hade sagt ifrån början, men med tanke på den helt otroliga utsikten och att det var norrmän där och kolla så tänkte vi att lägre bud = kört ;) Så vi körde på direkt! Jihoo :) Nu kan vi bara vänta och se hur det slutar! Förhoppningsvis bra! Då blir jag glaaaa iallafall! Har lust att åka ut till pappa men också ut till sjöboden. Men eftersom att bryggan inte finns så lutar det nog mer åt papi! Men som tur är så kommer snart att bryggan vara på plats, hoppas jag! Då kanske man hinner få några kvällar där innan sommaren är slut! Så ja, nu ska snart Flisan ha mat, hon är dööööö grinig! Sådana här dagar är det skönt när man är 2 hemma, då kan man turas om att ha ett skrik i örat ;) När T matar Flisan ska jag sätta igång att laga lite lunch till oss, smarrigt! Är hungrig faktiskt.. Nää, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Höres!







Dans på fjället -08, snacka om knott! Fy f*n! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0