Huvudvärk

Jepp, sitter inne på en jäkla skallebank vill jag lova! Fy fan! Men det är inte så svårt att lista ut varför.. Äter ju inget och dricker dåligt. Sen jag fick Felicia har jag sjäkv hamnat lite i skym undan. Vilket rsulterar i att jag mår riktigt dåligt ibland. Måste ta tag i mina matvanor, på allvar! Att äta 1 gång om dagen är fan inget att rekomendera alltså! Nä fy! För vad händer då? Jo jag mår äckligt illa efteråt. Så imorgon skall jag banne mig äta frukost och lunch, för detta håller inte längre. Bort med huvudvärken och illamåendet! Ja tack! :)


Nu ska jag snart åka ner till Anna och Lina! Ja hör och häpna, LINA HAR KOMMIT HEM!!!! :D Fast bara en kortis tyvärr.. Hon är ju nu mera spanjack! Men det ska bli mysigt. Får ta mig en tur dit ner. Även fast klockan slagit 22! Ja ja.. Nu ska jag ta en huvudvärkstablett till. Eller 2! Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0