Hungrig.

Jag är hungrig. Men varje gång jag bestämmer mig för att gå ut och ta något att äta tappar jag aptiten och blir illamående. Konstigt. Ganska irriterande. För hur kul är det att äta när man mår illa av det? Jävla mupp mående! Jag längtar iallafall tills åskan kommer! Jag är en sån där som är rädd för åska men älskar det samtidigt. Så jag vet inte  riktigt hur jag ska bete mig när den slår till. Är jag ute och går så hoppar jag 2 meter upp i luften, sätter gråten i halsen och får eld i röva! Haha :) När jag väl är hemma så måste ALLT stängas, alla fönster, altandörrar osv. Men sen ska jag ändå öppna något för att höra, eller gå ut på balkongen för att kolla. Men så smäller det och så blir jag rädd. MES! ;) Ja ja, nog om det,


Om 2 veckor får ju T semester, då ska vi hitta på en massa skojiga saker må ni tro! Som det ser ut nu iallafall :) Sen kanske vi hamnar på latsidan och bara ligger ute i sjöboden och päser i 4 veckor!? Haha, näää, det ska vi väl inte göra. Jag vill campa, åka till Liseberg, åka till Skara Sommarland, Åka till Gröna Lund, Jag vill göra ALLT! :) Jag och La Familia! :) Pappa Tobias, Mamma Frida, Dotter Felicia och Hunden Shivaz. Snacka om heeelt äkta allvar! :) Haha, nä nu ska jag göra ett nytt försök med frukosten. Till hösten ska jag börja mitt nya liv. Mat och träning. Måste få ordning på mina matrutiner, kan ju vara därför jag mår illa jämt? ;) Jag äter ca. 1 gång om dagen. 1-2 gånger kanske. Det är ju heeelt loco!
Nu vaknar Felicia!=)    over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0