Hooola

Idag träffade jag en super söt spanjorska. Sandra hette hon. Kul va? :)


Kom hem för en liten stund sen, har faktiskt spenderat min kväll uppe på skansberget tillsammans med lite härliga vänner. Rätt gött att komma hemifrån förut faktiskt, drog vid 21 snåret och satte mig och bara snackade en massa goja med vänner. Rena rama hjärnrensningen! ;) Och förutom allt tjöt så bjöds det på både musik och dans. trevligt! Men jag kastade in handduken vid 00 och tackade för mig och åkte hem. Så nu sitter jag här och skriver lite smörja istället. På Lördag skulle dom till Grebbestad, kunde faktiskt varit riktigt trevligt att åka med. har lite vänner som bor där som jag inte träffat sen förra sommaren. Men samtidigt känns det oändligt långt ifrån Pytteliten. Även om jag går iväg utan henne så vill jag ha henne i närheten, så att jag kan springa till henne om jag vill. Och så skulle det kännas otroligt jobbigt ifall något skulle hända henne och jag inte bara skulle kunna gå till henne. Njae, jag vet inte. Det hade varit roligt att följa med till Grebbestad men det tar samtidigt emot. Och åker jag med så måste jag åka hem på kvällen, för att sova borta finns inte ens på kartan. Nä fy sjutton, snacka om att vakna med en extrem längtan! Och antagligen super ångest för att jag inte är nära min lilla skrutta. Undra om man alltid kommer känna så? Jag tror att jag kommer göra det iallafall, det lär nog aldrig släppa. Sen kanske man dock lär sig att hantera det, men nu känns det som att jag aldrig skulle kunna åka långt ifrån henne. Även om jag skulle vetat att hon hade det huuur bra som helst. Äh jag vet inte, jag är ju trots allt nybörjare :) Det lär framtiden visa! Nu ska jag slappa lite i soffan, klockan 01.00 tror jag att jag ska hoppa ner i sängen! :) Sov gott, det kommer nog jag göra! Imorgon skall vi kolla på en lgh. också, då blir det antagligen budgivning, om vi gillar den lika mycket in real life vill säga! Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bättre att följa med mig till Mortens på lördag. Nära hem o grejjer!

2010-07-23 @ 11:02:50
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0