Hooola

Nu ska vi åka ut till pappa och greja med våran lilla båt, sen skall den sjösättas och på Onsdag siktar vi på att puttra upp till sjöboden med den :) Ikväll blir det grillning och annat gött också.. Kanske kan få lite sommarkänsla? Lillbrorsan kom presic innanför dörren, han har varit ute och surrat sen i Fredags. Han hade tydligen varit i Amsterdam :) Haha. Va roligt dom har, dom bara sätter sig i bilen och sticker iväg! Ungdomarna! ;) Så nu vill jag och Tobias också till Amsterdam. Så nästa vecka siktar vi på en liten 2:dagars resa dit. SKÖJ! Och nej, jag ska inte röka gräs! Så nu slipper ni skvallra om det ;) Och så får jag säga att alla som gillar han jag hatar inte är hjärndöda! Det finns allt små guldkorn :) Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0