Hallåja!

Min dag... Ja vad har jag gjort? Vad skrev jag att jag skulle göra? Jag gjorde iallafall inget av det jag skrev iallafall skulle jag tro. haha :) Jag är sämst på att ta tag i vissa saker. Jag erkänner! ;) Så vad har jag då gjort? Jo jag tog bilen och körde ner till mamma förut, satt där en stund. Sen drog vi ut till Margretegärde parken, lätt finaste parken i U-A! Där satt vi och tjöta en stund. Sen kom en annan dama gående förbi med sin lilla sötonge, så jag ropade på henne. Hennes lilla skrutt är ca. 2 veckor äldre än Flisan, det är roligt när man har barn så tätt tycker jag! Då kan man kika och jämföra och allt sånt där skojigt! Stod iallafall och snackade en stund, himla go tjej alltså. Blev ju mest barnsnack, har ju en tendens att bli det :) Haha. Kanske skulle ta och bjuda ut ná på ett glas?  Kunde vart skoj. Ja ja, vad gjorde jag mer idag då. Käkade skräpmat ifrån Fyrkanten, gott, men är fortfarande illamående. Blää. Sen fick jag med mig T ut på en liten promenad, va så oerhört rastlös. Sitter nu hemma, är fortfarande rastlös, sugen på att hitta på något, men vad? Kanske skulle tagit en tur till Avenyn? Har faktiskt aldrig hängt där. Haha, sjukt. Ja ja, nu har jag inget mer att skriva, blev änna trött. Ha de spade







- Rör inte min brud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0