Fredag?

Ja visst är det Fredag. Sitter hemma i soffan, Flisan sover som en stock och Tobias är ute med hunden. Har kollat en film, Dealer, hette den. Ganska bra faktiskt. Nu sitter jag och kollar en film på TV, hemsk är den. Men bra. Vad har jag gjort idag? Inte så värst mycket, va ute och handlade lite inför dopet. Hittade ingen fin klänning jag kunde ha så jag köpte en "Jumpsuit", en heltkropps mukisdress ni vet. Löööw it! :) Men ska kolla på nätet, vill ha en turkos! :) Med lite hårdare luva.. Får se om jag kan hitta n¨gon. Den jag köpte var svart. Bra att ha! Dom är så sjukt coola alltså! Hell yeah! :)

Igår bjöd Tobias mamma och hennes käraste ut oss på en bit mat. Jätte trevligt! Så först åt vi mat på Morten´s, sen gick vi ner och kollade på Calle ifrån IDOL och efter att han spelat så kollade vi lite på Lasse Stefanz! Hade en jätte trevlig kväll! :) Tråkigt bara att det regnade! Men va sjutton, regn dör man inte av! Så så såg min gårdag och dag ut! Imorgon vet jag ej vad vi ska hitta på, ta en sväng nere på Fjorden kanske och sedan åka ut till pappa och förberede inför dopet som är på Söndag! På måndag drar vi upp till sjöboden och glassar på bryggan, den är huuuur stor som helst alltså! Älskar den! :) Så nu hoppas jag på fint väder de kommande 2 veckorna! Finns inge härligare än att sitta på bryggan en go sommarkväll, käka lite skaldjur och bara njuta av den helt ljuvliga utsikten! Somliga har det förbannat bra, och JA, jag är en utav dom! Nu ska jag fortsätta kolla på film och leta efter en turkos jumpsuit! Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0